Bruno Stoffels - 3de opvolger Vlaams Parlement

Op 10 mei 2014

U beslist binnenkort, op 25 mei, of we in dit land opnieuw een PS-regering krijgen of dat er verandering komt. Uiteindelijk gaat het dan over de keuze tussen nóg meer overheidsuitgaven en nóg meer belastingen of net mínder overheidsuitgaven en mínder belastingen.
Bruno staat voor de tweede piste, voor de verandering en hij hoopt uw vertrouwen te krijgen om te zorgen voor Verandering voor Vooruitgang.
Bruno Stoffels (49 jaar, Sint-Genesius-Rode) is een geboren en getogen inwoner van de faciliteitengemeente Sint-Genesius-Rode. Hij is voormalig uitbater van het Alsembergs café “De Vissers” en momenteel vakleerkracht lichamelijke opvoeding in een secundaire school in Halle. Zo komt hij dagelijks in contact met de generatie van morgen.Daarom vindt hij het belangrijk dat we blijven investeren in goed onderwijs. “En vanzelfsprekend wil ik ook het Vlaams karakter van onze streek versterken, met hart en ziel”.